Nieuws uit Benidorm!! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Mary Phasansuth - WaarBenJij.nu Nieuws uit Benidorm!! - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Mary Phasansuth - WaarBenJij.nu

Nieuws uit Benidorm!!

Door: Mary!!

Blijf op de hoogte en volg Mary

10 Augustus 2010 | Spanje, Benidorm

Het is al een tijdje geleden dat ik wat heb geschreven. Voordat ik hier heen kwam, had ik geloofd om elk week wat neer te zetten. Maar inmiddels is het ook al weer een maand geleden dat ik wat op mijn, waarbenjij.nu heb gezet. Dus ik zal maar eens beginnen. Maar waar, ik heb zoveel meegemaakt in dit maand. Inmiddels is het al augustus, dat betekend dat ik bijna jarig bent. Twintig jaar al, wauw, en dat mag ik vieren hier in Benidorm. Ik ben er wel blij mee, dat ik hier ben voor mij twintigste verjaardag. Ik had het thuis kunnen vieren, maar dit is toch een ervaring.

Eindelijk is het concert in de park voorbij. We hadden hier drie nachten een festival, hartstikke leuk als je van het muziek houdt. En dat je het niet in je kamer zal horen. Het leek wel of het concert in mij kamer was. Zo luid was het, vreselijk, zeker als die mensen niet kunnen zingen. Dus voor drie dagen was ik heel sacherijnig. Maar me huisgenoten dachten na twee nachten, hey laten we water vanuit de raam op mensen gooien. Dus iedereen die voor ons appartement stond kreeg een lading water over zich heen. Haha,daar hadden ze wel een tijdje lol mee gehad, tot dat de politie er opeens stond. Oepsie.. Maar helaas ziet ik me huisgenootjes niet meer zo vaak. Inmiddels werk ik heel vaak in de avond. Ik heb maar twee avonden vrij, dat is mijn vrije dag en nog een dag in de week. Zo gaat de tijd wel snel voorbij, te snel om eerlijk te zijn.

Meneer huurman, mijn leraar is al op bezoek geweest. Het was erg leuk om een bekend gezicht te zien uit Nederland. Gelukkig kreeg ik wel een goed feedback van mij bazen. Ik hoef niks te veranderen, want ze vinden dat ik mijn werk erg goed doet.. Daar ben ik wel blij mee. Inmiddels heb ik ook een nieuwe collega gekregen, Arturo. Hij is wel aardig, maar is vreselijk lui. Als ik met hem samen moet werken voelt het aan als of ik alleen werk. Maar daar word gelukkig wat aan gedaan, ik ben niet de enige persoon die niet met hem kan samenwerken.

Inmiddels ook al twee vrienden gemaakt in Wales. Dus dat word in Oktober naar de UK.., naar Wales of een rond reis door Engeland. Lig eraan of Melodie vakantie hebt, als het zo is, ga ik lekker rond reizen in Engeland. Werken is Spanje moet een beetje als vakantie voelen.. maar, ik moet jullie helaas mededelen dat het niet zo is. De laatste maand heb ik alleen heel hard gewerkt, ik heb weinig tijd voor mijzelf gehad. En als ik een beetje tijd hebt, ruim ik mij kamer op en de badkamer die ik samen met Anouk deelt. Als ik het niet doet, dan doet niemand het.. Dus vandaar dat ik ook weinig schrijft. Ik moet maar weer eens wat leuks gaan doen, misschien dat ik maandag naar de eiland kan. Waarschijnlijk wel in mijn eentje, maar het is helaas niet anders.. Animatie werk kan eenzaamheid veroorzaken.

Er zijn ook op dit moment te veel Franse mensen. Bloed irritant, twee weken geleden kwam er een Frans meisje ruzie met mij zoeken. Dat was ook al bijna vechten. En afgelopen dinsdag kom er zo franse kerel vrolijk tegen me doen. Hij wilde met me dansen en deed daar echt letterlijk alles aan. Hij greep zelfs zo hard bij mij polsen, dat ik er bijna wat aan overhield. Sommige franse mensen zijn zo vreselijk. Maar ik heb mij avond niet laten verzieken door, zo idioot. Later op die avond ben ik Alex nog tegen gekomen. Hij heb twee maanden geleden bij mij in het hotel gelogeerd. Ik vond het raar dat ik hem vaak tegen komt, dus ben ik maar gaan vragen wat die hier nog doet. Blijk dus dat die hier als een proper werkt. Samen met Spod en Scouts. Dus als er Rock Gardens naar mij word geroepen, weet ik gelijk dat het Alex is. Het was wel leuk om eventjes bij hem te zijn, hij is echt een lieve vent.

Verder heb ik nog weinig te melden, dat krijg je ervan als je alleen hard werkt . Wacht er is nog wel iets. Iedereen in mijn team was een beetje ziek. Het begon bij Leane, en toen kreeg ik het en toen Belinda. Ik was als een van de eerste die thuis bleef en me ziek hebt gemeld. Maar omdat ik, dat deed, moest ik een sicknote halen. Wat een gedoe is dat zeg, als je ziek bent, moet je uit kunnen zieken. Dus moest ik samen met Melodie naar de dokter, Melodie spreekt heel goed Spaans. Maar achteraf vond ik het niet meer zo erg, als je mij dokter zag. Zo mooi Spaanse dokter, ik snap waarom het druk was. Haha,

Okay, bye, kisses Mary.

  • 11 Augustus 2010 - 15:12

    Shifanya:

    hey leverd,

    k zt nu zelf lekker n stanbul and you can guess why???:P

    Wel jammer dat je net zoveel tjd voor jezelf heb, k hoop dat het de komende maand toch leuker voor jezelf wordt.

    xx have fun because t wont last for ever.

  • 11 Augustus 2010 - 16:14

    Ben:

    Je klinkt bijna depressief in deze blog, kop op! Over deze ervaringen zal mensen boeien, weer een gespreksonderwerp toch? Als ik het zo hoor moet je maar eens je roommate de bezem geven, het blijkt maar weer dat je die te goed opbergt in een kast!

    Laat je niet gekmaken door de spaanse droom, je wist van te voren al dat het werken werd ;)! Want ik denk dat je op een gegeven moment toch uitgekeken raken in Benidorm en daarnaast moet je aan je CV denken. Je hebt een streepje voor bij je toekomstige werkgevers! Als je reisleider wilt worden of iets dergelijks dan heb je al minstens een half jaar ervaring!!!!

    En als je in oktober naar Engeland ga, dan ga je weer weg! Nog meer ervaring ;)!

    Maar Mary success! en we zullen elkaar snel weer spreken.

    XX Ben

  • 12 Augustus 2010 - 17:46

    Nickjan:

    hey mary,

    lekker de guardia civil op de kast gejaagd, wel beetje enthousiast om de mannen in uniform langs te laten komen;)
    Verder hoor ik dat je ene arturo eens onder zijn kont moet schoppen: hihi zullen je bazen leuk vinden.
    veel plezier verder en zoek maar wat leuks te doen.

    grtz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Mary in Benidorm

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Nieuws uit Benidorm!!

10 Augustus 2010

Nieuws uit Benidorm!!

07 Juli 2010

City girl

07 Juli 2010

City girl

17 Juni 2010

Already a Month here
Mary

Actief sinds 02 Mei 2010
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 9495

Voorgaande reizen:

15 Mei 2011 - 04 September 2011

Adventure in Lanzarote

12 Mei 2010 - 12 Oktober 2010

Mary in Benidorm

Landen bezocht: