Already a Month here - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Mary Phasansuth - WaarBenJij.nu Already a Month here - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Mary Phasansuth - WaarBenJij.nu

Already a Month here

Door: Mary!!

Blijf op de hoogte en volg Mary

17 Juni 2010 | Spanje, Benidorm

Na vele veranderingen die ik heb meegemaakt sinds ik hier bent, dacht ik bij mijzelf. Jah, waarom veranderd ik ook niet van haarkleur. Dus ben ik vandaag eventjes langs de Belgische kapper geweest. Ik ben nog steeds brunette, zoiets kan je moeilijk afstaan. Maar ik vroeg om highligths bij de kapper en wat kreeg ik, blonde highligths. Het is voor mij wel even wennen omdat blonde in mij haar te zien, maar inprincipe is het wel oke. Niet wow, wat nice, totaly wat ik wil, maar okaay. Maar voor 52 euro had ik meer verwacht, helaas. Het was wel een aardige man, woon al 32 jaar in Benidorm, als een kapper. En door die aardige man was ik vandaag wel voor het eerst te laat om mij werk.

Werk wat ik nu doet, kan je amper animatie werk meer noemen. Het is meer babysitten en cocktail doen en de mini disco, met anderen woorden SHIT. Ik verveel me rot. Eerst vond ik het best wel leuk, maar nu, gatver. Daarnaast irriteert ik me heel erg aan Sam, een college die ik eerst wel mocht. Maar ze hebt twee gezichten, de aardige Sam en de mega Bitch. Tegen mij is ze gemeen, om de kleinste dingen word ik aangesproken dat ik het fout doet. Ging ze zeuren omdat ik haar schoenen heb laten liggen onder de bureau, noem ze het laten rond slingeren en allemaal zulke kleine dingen. Waarschijnlijk krijg ik morgen op me kop omdat ik de mini disco cd niet heb opgeruimd. Ik vraag me af, hoe ik in godsnaam nog met zo iemand als haar kan samen werken. Ik snap waarom Simon haar niet mag, ik geef hem gelijk. Hoe ze eerst was, het leuke persoon tegen mij, dat was waarschijnlijk allemaal NEP! Ik hoop dat er snel een verandering in komt..

Verder in het huis, gaat alles goed. Af en toe hier voetbal kijken met de rest van de stagelopers. Want bij ons kan je alleen voetbal kijken en op de tweede en de derde verdieping niet. Maar morgen zijn de fransen sacherijnig, dus Mexico mag ik niet meer gaan roepen hahahaha. Het uitgaan is nog precies hetzelfde, okaay je maak elke keer wanneer je uitgaat wel rare, verschillende dingen mee. Maar vorig week heb ik niet iets boeiends meegemaakt.

Owja!! Brady is eindelijk terug gekomen!! Eindelijk, ik dacht eerst dat die niet meer werd aangenomen. De regeling in Spanje is beetje raar allemaal. Ze nemen mensen soms aan voor alleen in het weekend, krijgen ze een contract voor 3 dagen. Haha, inmiddels ben ik meer spaans gaan praten. Verstaan ze nu ook beter dan in het begin. Een groot deel komt, omdat de bar staff altijd Spanglisch ( spaans en engels) tegen me praat. De spaanse kinderen leren mij ook wel beetje spaans en hun ouders. Maar meestal zijn de kids toch wel Engels.

Als er kinderen zijn waarvan eentje een ouder mis, dan gaan ze hechten aan jou. Dat heb ik wel gemerkt bij Madison. Ze kwam altijd een knuffel halen en een kus. Maar ik had ook zo gevoel dat er niet veel op der werd gelet door haar moeder. Hoe ze af en toe bij loop en wanneer het koud is alleen in een badpak lopen. Aan had ik speciaal aandacht gegeven. Dat deed ik zonder dat ik het besefte, ik gedroeg me meer als een moeder als een entertainer voor haar. De laatste dag dat ze er was, had ze me wel een hartverzaking verzorg. Er was niemand die op haar lette, haar moeder was nergens te bekennen, zoals altijd. Na negen dagen heb ik der pas ontmoet. maar op die dag sprong Maddison zo het water in, en ze is nog maar 3 jaar oud. Als een gek ben ik uit de Rifi-club gerend naar het zwembad. Maar gelukkig had ze zwembandjes om. Uiteindelijk heb ik der maar uit het water gehesen en tegen der gezegd dat ze niet meer mag zwemmen als ik of haar moeder, zus of broers er niet bij zijn. Wat was ik blij dat ze toch naar me luistert.

Well, this was it voor today. Niet veel, maar ik heb ook niet veel meegemaakt, this saai!! Alleen op werk gebied dan.. maarja,
Bye, love you all!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benidorm

Mary in Benidorm

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Nieuws uit Benidorm!!

10 Augustus 2010

Nieuws uit Benidorm!!

07 Juli 2010

City girl

07 Juli 2010

City girl

17 Juni 2010

Already a Month here
Mary

Actief sinds 02 Mei 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 9499

Voorgaande reizen:

15 Mei 2011 - 04 September 2011

Adventure in Lanzarote

12 Mei 2010 - 12 Oktober 2010

Mary in Benidorm

Landen bezocht: